Klachten

Doe uw mond open

Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat we u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, doe dan uw mond open! Vraag ons om een verhelderend gesprek.

We leggen dan nog eens uit waarom we iets op een bepaalde manier deden. Samen zoeken we vervolgens naar een oplossing voor het probleem.

Informatiepunt en klachtenregeling

Komt u er samen niet uit, dan kunt u via het contactformulier van de website allesoverhetgebit.nl contact opnemen met het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT.

 

Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling waarbij onze praktijk is aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.

 

%d bloggers liken dit:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close